woensdag 22 mei 2013

Totale Crash van Main Unit.

Ja jullie lezen het goed.
Heb ik eindelijk het thuis netwerk weer netjes op volle toeren lopen, is de Main Unit gecrashed.
Omdat ik natuurlijk mijn netwerk vernieuwd had moest ik de Pi ook even rebooten om het nieuwe ip adres actief te maken.
Door de stroom eraf te halen en weer aan te zetten bleek de desktop van het besturings systeem niet meer te laden.
Ook het inloggen wilde niet meer, idem het starten van de benodigde software wilde niet meer lukken.
Gelukkig had ik van mij scripts wel een recente backup , alleen geen image gemaakt.
Nu hopende dat de sd kaart van mijn test pi op het testboard wel dezelfde image heeft anders kun je dus al indenken dat ik dus alles opnieuw moet gaan doen.

Dus op goed geluk en veel duimen draaien..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten